FMX 650 FORUM ( Forum is closed )
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FMX 650 FORUM ( Forum is closed )

Forum is closed, forum je uz zamknute.
 
DomovHľadaťLatest imagesRegistráciaPrihlásenie

 

 Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)

Goto down 
+7
Pepa XR
Pacient
foxX
Salli
petr
keds
riki1
11 posters
Choď na stránku : 1, 2, 3  Next
AutorSpráva
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeUt júl 17, 2007 10:19 pm

Teraz to montujem Arrow
Uz to je bounce


Naposledy upravil dňa Št júl 19, 2007 4:18 am, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeSt júl 18, 2007 8:51 pm

Návrat hore Goto down
antton
Anonymný




Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeUt september 11, 2007 12:10 am

ahoj,
muzu se zeptat, kde si sehnal ten dynojet stage2?
diky
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeUt september 11, 2007 10:16 am

antton >

objednal som ho tu : (aj ked maju napisany Stage 1 je to Stage 2)

http://www.dkracing.cz/obchod/index.php?module=shop&page=znacky&op=ViewItems&menu=znacky&id_znacka=Honda&model=201

blizsie informacie o postupe mojej objednavky su tu :

https://fmx650.slovakforum.net/SKUSENOSTI-f1/Dynojet-Stage-1-E1193-pre-FMX650-t22.htm

FMX 650 ZDAR !!!
Návrat hore Goto down
antton
Anonymný




Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeSt september 12, 2007 1:16 am

aha, ja dkracing znam, ale porad sem hledal ten stage2
kazdopadne diky
Návrat hore Goto down
keds

keds


Počet príspevkov : 53
Localisation : Praha
Registration date : 06.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeŠt apríl 10, 2008 1:13 pm

Tak na zejtra (11.4.08 ) jsem objednanej do http://www.dkracing.cz/ na montáž Dynojet kitu a vzduchového K&N filtru (sám si na to ani s návodem Rikiho netroufám Mad ). Jsem zvědav - měření výkonové charakteristiky před a po .... dám sem pak vědět. Jinak výfuky zatím origo .... chci doladit hlavně ten spodek otáček Surprised
Návrat hore Goto down
http://www.volny.cz/keds
riki1n
Anonymný




Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeŠt apríl 10, 2008 2:30 pm

Tak to som zvedavy na tie grafy, daj ich potom sem 1dddd
Návrat hore Goto down
keds

keds


Počet príspevkov : 53
Localisation : Praha
Registration date : 06.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimePi apríl 11, 2008 10:05 pm

Tak už mám kit Dynojet a KN filtr - první dojem: hlučnější na sání, ale zvuk příjemný. Svižnost v normálních otáčkách lepší, jsem spokojen. Pravda - zatím vyzkoušeno pouze během asi 50km, ale dobrý bounce Přidávám grafy výkonu a krouťáku... co je zajímavé, původní hodnoty nedosahují avizované hodnoty od výrobce (asi ideální stav) výkon by měl být 37,7 k a krouťák 52,3 Nm confused

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Graf_f10
Návrat hore Goto down
http://www.volny.cz/keds
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeSo apríl 12, 2008 10:02 am

keds > vyrobca vzdy udava hodnoty merane na vystupe z motora a na brzde sa meria vykon na zadnom kolese (to je vlastne skutocny). Takze z toho co udava vyrobca musis odcitat straty ktore sposobi retazovy prevod a trenie osi zadneho kolesa. Podstatnu cast strat robia aj "O" kruzky na retazi, lebo vlastne brania volnemu ohybaniu retaze. Ak chces mat kusok vacsi vykon, daj si retaz bez kruzkov, ale bude mat mensiu zivotnost.

Tie grafy su pekne Smile
Návrat hore Goto down
petr

petr


Počet príspevkov : 66
Age : 54
Localisation : Praha
Registration date : 13.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeŠt apríl 17, 2008 2:12 pm

Asi do toho taky půjdu (filtr a dynojet). Nejsem žádný závodník, ale líbí se mi ten nárůst kr. momentu odspoda. Mezi 3k a 4k to dělá až 10%. To mi přijde dost.
Návrat hore Goto down
keds

keds


Počet príspevkov : 53
Localisation : Praha
Registration date : 06.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeŠt apríl 17, 2008 2:48 pm

Možná pro zajímavost co jsem platil za tuning:
- 1.556,- Kč ... KN filtr
- 1.980,- Kč ... Dynojet
- 1.575,- Kč ... práce (4,5 x 350Kč)
- 1.000,- Kč ... měření na válcích
Návrat hore Goto down
http://www.volny.cz/keds
petr

petr


Počet príspevkov : 66
Age : 54
Localisation : Praha
Registration date : 13.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeŠt apríl 17, 2008 7:35 pm

Díky za info, tak nějak jsem to odhadoval. Půjdu tam, co jsi byl ty. Bude to až v druhé půlce května, teď to z technických důvodů nejde.
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimePi apríl 25, 2008 7:37 pm

keds > tak sa pochval ako Ti jazdi vytunena FMX ?
Návrat hore Goto down
keds

keds


Počet príspevkov : 53
Localisation : Praha
Registration date : 06.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeSo apríl 26, 2008 12:35 am

No musím říci - spokojenost. Je živá v nízkých otáčkách (to jsem chtěl), celkově se mi zdá že méně vibruje, motor nestřílí do výfuku (jen zcela vyjímečně). Zpočátku mne vystrašilo zahlcení plynem (se sytičem) krátce po startu, ale pomůže brzké vyřazení sytiče - karbec stíhá a dává potřebnou směs - sytič tak po pár metrech vyřazuju. Vysoké otáčky - tady musím ještě testovat, jakoby to škrtily origo výfuky a malinko pocukává. No více jak těch 130 stejně moc nejezdím, tak dobrý.
Návrat hore Goto down
http://www.volny.cz/keds
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeSo apríl 26, 2008 9:51 am

keds >

to pocukavanie vo vysokych otackach, tam mam aj ja (hlavne ked v tych vysokych sa snazim ist rovnomerne na 5-ke okolo 120-130 km/hod), mozno odkedy mam otvorene vyfuky tak menej, ale uplne sa to asi odstarnit neda. Myslim ,ze je to sposobene podtlakovou regulaciou privodu paliva v karburatore (mozno je na vine aj ta nie celkom pasujuca pruzina s Dynojetu). No ale proti originalu je to neporovnatelne lepsie, je to ina motorka. bounce

Sytic treba vypnut po nejakych 30 metroch, teraz je nastavena tryska volnobehu 2 otacky od dorazu a povodne bola len 1,5 otacky, asi to bude tym.
Návrat hore Goto down
petr

petr


Počet príspevkov : 66
Age : 54
Localisation : Praha
Registration date : 13.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimePi jún 20, 2008 3:42 pm

Tak mám dnes za sebou prvních 100 km s K&N filtrem a dynojetem. Výsledek - živější nástup zespoda, ale ne zas tolik, kolik jsem si od změny sliboval. Spokojený přesto jsem. Pocukávání ve vysokých otáčkách není. Střílí do výfuku. Možná to bude tím, že tam technik dal rovnou trysku 160. Přikládám graf z brzdy.

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Dynoje11


Naposledy upravil petr dňa Pi jún 20, 2008 4:02 pm, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore Goto down
petr

petr


Počet príspevkov : 66
Age : 54
Localisation : Praha
Registration date : 13.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimePi jún 20, 2008 3:59 pm

Návod na přečtení grafu: technik nezačal druhé měření po instalaci filtru a kitu (červené křivky) ve stejných otáčkách, grafy se ale po chvíli "potkají". Strmější graf je moment.
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimePi jún 20, 2008 7:39 pm

Hmmm , grafy co ma keds ukazuju jasnejsi prirastok (zdaju sa mi kusok akoby prilepsene Question ) tvoje grafy petr sa mi zdaju realnejsie. Alebo ze by to bolo tym ze Tebe dali 160 trysku a keds-ovi 155 Question

Petr Ty uz teraz mozes dat rovno otvorene vyfuky, kedze mas 160 - ku trysku Very Happy
Návrat hore Goto down
petr

petr


Počet príspevkov : 66
Age : 54
Localisation : Praha
Registration date : 13.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimePi jún 20, 2008 8:07 pm

Mám trochu strach, že s výfuky by ještě více stoupla spotřeba. Dnes jsem ji změřil a vyšlo mi téměř přesně 6l. Kdyby ty výfuky přidaly litr, tak už bych plánoval výlety jen od pumpy k pumpě Crying or Very sad
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeSo jún 21, 2008 8:43 am

Kym som mal 155 - ku trysku , tak som mal spotrebu 4,5 - 5 litrov uz aj s otvorenymi vyfukmi, teraz ked mam 160 - ku trysku tak je spotreba okolo 5 litrov. Nie som vsak presvedceny, ze ta 160-ka je vhodnejsia ako 155 , lebo pri tej 155-ke isla moto lahsie od spodu ("skoro uplne bez plynu"), vysoke otacky velmi nevyuzivam.
Druha vec je, ze aj pri 160-ke tryske je zmes dost chudobna (pri mojom sposobe jazdy) lebo sviecka ma izolator biely.
Návrat hore Goto down
petr

petr


Počet príspevkov : 66
Age : 54
Localisation : Praha
Registration date : 13.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeŠt júl 31, 2008 1:10 pm

Zajímavé je, že jsi tam vrátil tu 155. V tomhle odkazu http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=16727&page=6 si borci povídají o tom, že podle brzdy jim přijde i 160 málo a rvou tam 175 nebo i 245 tam jeden narval a tvrdí, že konečně to jede, dynojet je prý na nic. Veřím, že důležitá je i jehla a její nastavení. Bůh ví, jakou spotřebu to musí s takovou tryskou mít.
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeŠt júl 31, 2008 6:48 pm

Tych "borcov" som niekedy davno cital a nepripadalo mi to nejako mudre, iba zvacsovat trysku, to podla mna nemoze fungovat.

S tou 160-kou by sa to asi bolo dalo este vylepsit (ten nabeh od spodu) doregulovanim bohatosti zmesy volnobehu, ale dostat sa k tej skrutke pri beziacom zohriatom motore, to je utopia No

Ja som so 155-kou spokojny a uz to nebudem menit, este budem montovat vacsiu rozetu (a dlhsiu retaz) niekedy, ked dozreje cas a to je uz asi vsetko, co s FMX skusim pirat
Návrat hore Goto down
petr

petr


Počet príspevkov : 66
Age : 54
Localisation : Praha
Registration date : 13.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimePi august 01, 2008 12:55 am

Asi to zkusím taky. Tedy prohodit tu trysku, současnou 160 za 155. Nevím, proč v dk racingu šel mechanik rovnou do 160. Asi si myslel, že mi jde o maximálku=hodně paliva ve vysokých otáčkách. Díval jsem se, Keds tam taky má 160-tku. Podle mně se s tím nebabral. Namontovat kit, hodit na brzdu, změřít a dolů s tím Neutral
Návrat hore Goto down
petr

petr


Počet príspevkov : 66
Age : 54
Localisation : Praha
Registration date : 13.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimePi august 01, 2008 1:04 am

Já už nebudu ani kupovat laděné koncovky. Ta rozeta je fajn, chtěl bych se naučit po zadním. FMX-ku si nechám napořád. Přemýšlel jsem chvíli o transalpu, ale ten se mi moc nelíbí, je to taková koza. Až postavím barák a něco mi zbude, koupím si jetou bmw r 1200 gs a projedu si CZ, SK, UA, LT, LV, EST a půjdu do důchodu. Mám takový sen Wink
Návrat hore Goto down
ja
Anonymný




Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitimeNe september 07, 2008 11:31 pm

Ahoj všetci,
pred mesiacom som sa aj ja stal majiteľom FMX. Riki, super stránka. Páči sa mi, že sa so svojími skúsenosťami delíš aj s ostatnými. Dík.
K veci: chcem si namontovať Dynojet, potrebujem k tomu iný vzduchofilter ako klasický? Práve som si ho kúpil.
Návrat hore Goto down
Sponsored content





Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Icon_minitime

Návrat hore Goto down
 
Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)
Návrat hore 
Strana 1 z 3Choď na stránku : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» TUNING FMX650 od Honda HUNGARY.
» MOJ TUNING FMX
» VYFUKY tuning
» Lama Tuning

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
FMX 650 FORUM ( Forum is closed ) :: FMX650 :: TUNING FMX650-
Prejdi na: