| Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) | |
|
+7Pepa XR Pacient foxX Salli petr keds riki1 11 posters |
|
Autor | Správa |
---|
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ut júl 17, 2007 10:19 pm | |
| Teraz to montujem Uz to je
Naposledy upravil dňa Št júl 19, 2007 4:18 am, celkom upravené 1 krát. | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) St júl 18, 2007 8:51 pm | |
| | |
|
| |
antton Anonymný
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ut september 11, 2007 12:10 am | |
| ahoj, muzu se zeptat, kde si sehnal ten dynojet stage2? diky |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ut september 11, 2007 10:16 am | |
| | |
|
| |
antton Anonymný
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) St september 12, 2007 1:16 am | |
| aha, ja dkracing znam, ale porad sem hledal ten stage2 kazdopadne diky |
|
| |
keds
Počet príspevkov : 53 Localisation : Praha Registration date : 06.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Št apríl 10, 2008 1:13 pm | |
| Tak na zejtra (11.4.08 ) jsem objednanej do http://www.dkracing.cz/ na montáž Dynojet kitu a vzduchového K&N filtru (sám si na to ani s návodem Rikiho netroufám ). Jsem zvědav - měření výkonové charakteristiky před a po .... dám sem pak vědět. Jinak výfuky zatím origo .... chci doladit hlavně ten spodek otáček | |
|
| |
riki1n Anonymný
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Št apríl 10, 2008 2:30 pm | |
| Tak to som zvedavy na tie grafy, daj ich potom sem |
|
| |
keds
Počet príspevkov : 53 Localisation : Praha Registration date : 06.09.2007
| |
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) So apríl 12, 2008 10:02 am | |
| keds > vyrobca vzdy udava hodnoty merane na vystupe z motora a na brzde sa meria vykon na zadnom kolese (to je vlastne skutocny). Takze z toho co udava vyrobca musis odcitat straty ktore sposobi retazovy prevod a trenie osi zadneho kolesa. Podstatnu cast strat robia aj "O" kruzky na retazi, lebo vlastne brania volnemu ohybaniu retaze. Ak chces mat kusok vacsi vykon, daj si retaz bez kruzkov, ale bude mat mensiu zivotnost. Tie grafy su pekne | |
|
| |
petr
Počet príspevkov : 66 Age : 54 Localisation : Praha Registration date : 13.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Št apríl 17, 2008 2:12 pm | |
| Asi do toho taky půjdu (filtr a dynojet). Nejsem žádný závodník, ale líbí se mi ten nárůst kr. momentu odspoda. Mezi 3k a 4k to dělá až 10%. To mi přijde dost. | |
|
| |
keds
Počet príspevkov : 53 Localisation : Praha Registration date : 06.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Št apríl 17, 2008 2:48 pm | |
| Možná pro zajímavost co jsem platil za tuning: - 1.556,- Kč ... KN filtr - 1.980,- Kč ... Dynojet - 1.575,- Kč ... práce (4,5 x 350Kč) - 1.000,- Kč ... měření na válcích | |
|
| |
petr
Počet príspevkov : 66 Age : 54 Localisation : Praha Registration date : 13.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Št apríl 17, 2008 7:35 pm | |
| Díky za info, tak nějak jsem to odhadoval. Půjdu tam, co jsi byl ty. Bude to až v druhé půlce května, teď to z technických důvodů nejde. | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi apríl 25, 2008 7:37 pm | |
| keds > tak sa pochval ako Ti jazdi vytunena FMX ? | |
|
| |
keds
Počet príspevkov : 53 Localisation : Praha Registration date : 06.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) So apríl 26, 2008 12:35 am | |
| No musím říci - spokojenost. Je živá v nízkých otáčkách (to jsem chtěl), celkově se mi zdá že méně vibruje, motor nestřílí do výfuku (jen zcela vyjímečně). Zpočátku mne vystrašilo zahlcení plynem (se sytičem) krátce po startu, ale pomůže brzké vyřazení sytiče - karbec stíhá a dává potřebnou směs - sytič tak po pár metrech vyřazuju. Vysoké otáčky - tady musím ještě testovat, jakoby to škrtily origo výfuky a malinko pocukává. No více jak těch 130 stejně moc nejezdím, tak dobrý. | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) So apríl 26, 2008 9:51 am | |
| keds >to pocukavanie vo vysokych otackach, tam mam aj ja (hlavne ked v tych vysokych sa snazim ist rovnomerne na 5-ke okolo 120-130 km/hod), mozno odkedy mam otvorene vyfuky tak menej, ale uplne sa to asi odstarnit neda. Myslim ,ze je to sposobene podtlakovou regulaciou privodu paliva v karburatore (mozno je na vine aj ta nie celkom pasujuca pruzina s Dynojetu). No ale proti originalu je to neporovnatelne lepsie, je to ina motorka. Sytic treba vypnut po nejakych 30 metroch, teraz je nastavena tryska volnobehu 2 otacky od dorazu a povodne bola len 1,5 otacky, asi to bude tym. | |
|
| |
petr
Počet príspevkov : 66 Age : 54 Localisation : Praha Registration date : 13.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi jún 20, 2008 3:42 pm | |
| Tak mám dnes za sebou prvních 100 km s K&N filtrem a dynojetem. Výsledek - živější nástup zespoda, ale ne zas tolik, kolik jsem si od změny sliboval. Spokojený přesto jsem. Pocukávání ve vysokých otáčkách není. Střílí do výfuku. Možná to bude tím, že tam technik dal rovnou trysku 160. Přikládám graf z brzdy.
Naposledy upravil petr dňa Pi jún 20, 2008 4:02 pm, celkom upravené 1 krát. | |
|
| |
petr
Počet príspevkov : 66 Age : 54 Localisation : Praha Registration date : 13.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi jún 20, 2008 3:59 pm | |
| Návod na přečtení grafu: technik nezačal druhé měření po instalaci filtru a kitu (červené křivky) ve stejných otáčkách, grafy se ale po chvíli "potkají". Strmější graf je moment. | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi jún 20, 2008 7:39 pm | |
| Hmmm , grafy co ma keds ukazuju jasnejsi prirastok (zdaju sa mi kusok akoby prilepsene ) tvoje grafy petr sa mi zdaju realnejsie. Alebo ze by to bolo tym ze Tebe dali 160 trysku a keds-ovi 155 Petr Ty uz teraz mozes dat rovno otvorene vyfuky, kedze mas 160 - ku trysku | |
|
| |
petr
Počet príspevkov : 66 Age : 54 Localisation : Praha Registration date : 13.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi jún 20, 2008 8:07 pm | |
| Mám trochu strach, že s výfuky by ještě více stoupla spotřeba. Dnes jsem ji změřil a vyšlo mi téměř přesně 6l. Kdyby ty výfuky přidaly litr, tak už bych plánoval výlety jen od pumpy k pumpě | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) So jún 21, 2008 8:43 am | |
| Kym som mal 155 - ku trysku , tak som mal spotrebu 4,5 - 5 litrov uz aj s otvorenymi vyfukmi, teraz ked mam 160 - ku trysku tak je spotreba okolo 5 litrov. Nie som vsak presvedceny, ze ta 160-ka je vhodnejsia ako 155 , lebo pri tej 155-ke isla moto lahsie od spodu ("skoro uplne bez plynu"), vysoke otacky velmi nevyuzivam. Druha vec je, ze aj pri 160-ke tryske je zmes dost chudobna (pri mojom sposobe jazdy) lebo sviecka ma izolator biely. | |
|
| |
petr
Počet príspevkov : 66 Age : 54 Localisation : Praha Registration date : 13.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Št júl 31, 2008 1:10 pm | |
| Zajímavé je, že jsi tam vrátil tu 155. V tomhle odkazu http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=16727&page=6 si borci povídají o tom, že podle brzdy jim přijde i 160 málo a rvou tam 175 nebo i 245 tam jeden narval a tvrdí, že konečně to jede, dynojet je prý na nic. Veřím, že důležitá je i jehla a její nastavení. Bůh ví, jakou spotřebu to musí s takovou tryskou mít. | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Št júl 31, 2008 6:48 pm | |
| Tych "borcov" som niekedy davno cital a nepripadalo mi to nejako mudre, iba zvacsovat trysku, to podla mna nemoze fungovat. S tou 160-kou by sa to asi bolo dalo este vylepsit (ten nabeh od spodu) doregulovanim bohatosti zmesy volnobehu, ale dostat sa k tej skrutke pri beziacom zohriatom motore, to je utopia Ja som so 155-kou spokojny a uz to nebudem menit, este budem montovat vacsiu rozetu (a dlhsiu retaz) niekedy, ked dozreje cas a to je uz asi vsetko, co s FMX skusim | |
|
| |
petr
Počet príspevkov : 66 Age : 54 Localisation : Praha Registration date : 13.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi august 01, 2008 12:55 am | |
| Asi to zkusím taky. Tedy prohodit tu trysku, současnou 160 za 155. Nevím, proč v dk racingu šel mechanik rovnou do 160. Asi si myslel, že mi jde o maximálku=hodně paliva ve vysokých otáčkách. Díval jsem se, Keds tam taky má 160-tku. Podle mně se s tím nebabral. Namontovat kit, hodit na brzdu, změřít a dolů s tím | |
|
| |
petr
Počet príspevkov : 66 Age : 54 Localisation : Praha Registration date : 13.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi august 01, 2008 1:04 am | |
| Já už nebudu ani kupovat laděné koncovky. Ta rozeta je fajn, chtěl bych se naučit po zadním. FMX-ku si nechám napořád. Přemýšlel jsem chvíli o transalpu, ale ten se mi moc nelíbí, je to taková koza. Až postavím barák a něco mi zbude, koupím si jetou bmw r 1200 gs a projedu si CZ, SK, UA, LT, LV, EST a půjdu do důchodu. Mám takový sen | |
|
| |
ja Anonymný
| Predmet: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ne september 07, 2008 11:31 pm | |
| Ahoj všetci, pred mesiacom som sa aj ja stal majiteľom FMX. Riki, super stránka. Páči sa mi, že sa so svojími skúsenosťami delíš aj s ostatnými. Dík. K veci: chcem si namontovať Dynojet, potrebujem k tomu iný vzduchofilter ako klasický? Práve som si ho kúpil. |
|
| |
Sponsored content
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) | |
| |
|
| |
| Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) | |
|