| FMX 650 FORUM ( Forum is closed ) Forum is closed, forum je uz zamknute. |
| | Problémy po tunningu | |
| | Autor | Správa |
---|
Offroader
Počet príspevkov : 3 Registration date : 30.08.2009
| Predmet: Problémy po tunningu Št september 03, 2009 4:27 pm | |
| Vážení, provedl jsem tunning FMX - Dynojet (nastavil dle pokynů výrobce, tzn. jehla na 2. zářez odshora, segrovka nad ni podložka, vyvrtal dírku do šoupátka - teda dle vrtacího plánu,ale malinečko šejdrem cca o 0,5 mm) dále odstranil vstřikování vzduchu (Mike co vyrábí ty záslepky v USA mi naspal,že nemám oddělávat nádobku "carchoal canister", nevěděl jsem kterou,tak js tam nechal obě, hl. trubku od vstřikování jsem ucpal, od airboxu jsem ji nechal a u karburátoru na těch malých hadičkách co jsou okolo jsem ucpal T spoj ke k nádobce, tak jak js to pochopil z návodu) a vyměnil KN filtr. První projetí bylo super, druhá jízda (včera 90 a dnes zpět 90 km) už byla horší. motka katastroficky cuká ve spodní třetině otáček,při akceleraci i při ubrání plynu. To cukání je tak silné,že se nedají dobře projíždět zatáčky,když potřebuji zrychlit tak si motkla zacuká a přidá pozdě. Co mě vyděsilo byla spotřeba, normálně přepínám na rezervu po 150 km,teď už po 100 km, z čehož odhaduji spotřebu 7,5 l (předtím do 5ti litrů). Prosím o pomocnou radu,kde udělali soudruzi chybu?? Měli jste někdo po tunningu taky takové problémy ?? Chci nejdřívet zkusit zdemontovat tu nádobku pod nádrží a ucpat to hnedu airboxu. Když to nepomůže musím to rozebrat. díky | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Problémy po tunningu Pi september 04, 2009 10:26 am | |
| Asi ti to niekde saje falosny vzduch , si to neutesnil poriadne, nejaku hadicku .....
a ta spotreba, to je asi len tym, ze si vela skusal dookola okolo komina, spotreba by totiz po aplikacii dynojetu (ak si dal trysku 160) mala ist hore max o pol litra. Ak si dal 155-ku, tak by sa nemala zmenit. | |
| | | Offroader
Počet príspevkov : 3 Registration date : 30.08.2009
| Predmet: problém vyřešen Ut september 08, 2009 10:48 am | |
| tak horní nádobku jsem pod nádrží jsem odstranil a air bor ucpal stejně jako Riki, tím to ale nebylo, tak jsem znovu rozebral karburátor,protože jsem měl podezření na problém v plovákové komoře. Zjistil jsem že mi zůstavá viset plovák a že benzín odtéká přepadem (proto asi ta zvýšená spotřeba). V plovákové komoře jsem špatně nasadil bílý plastový kryt hlavní trysky. Při demontáž zůstal dole v komoře,tak jsem ho tam taky potom namontoval. tento kryt (taková plastová asimetrická trubička) má být správně nasunutá na hlavní trysce. Tím že nebyla, v misce dole se pootáčela a zabraňovala právné funkci plováku. Nyní po opravě je vše OK. Spotřebu prověřím a dám vědět | |
| | | Mimo
Počet príspevkov : 39 Localisation : Trebišov Registration date : 07.09.2008
| Predmet: Re: Problémy po tunningu Ut september 08, 2009 12:30 pm | |
| Ja som pôvodne dal ihlu na druhý zárez podľa návodu. Teraz som ju posunul na tretí a motorka ťahá lepšie. Možno by bolo dobre skúsiť dať ju do stredu - na štvrtý zárez. Spotrebu som neskúšal. | |
| | | Offroader
Počet príspevkov : 3 Registration date : 30.08.2009
| Predmet: Re: Problémy po tunningu Pi apríl 23, 2010 5:22 pm | |
| Další postřehy po aplikaci Dynojetu: provozem (cca 4000 km) jsem zjistil, že motor zejména při jízdě na stabilní otáčky, případně i plný plyn nemá úplně pravidelný chod. má tendenci mírně pocukávat. Není to nějak zvlášť citelné,ale při delší jízdě mě to rozčiluje. Zvláštní je, že při akceleraci motor žádné problémy nevykazuje. Také jsem zjistil ,že za chladného či přímo sychravého počasí (když je nízký tlak) se tento problém téměř nevyskytuje. Spotřeba je při tom stále na 5 litech/100 km v každém režimu. Z důvodu odstranění této závady jsem se spojil s ladiči motorů,kteří jsou vybaveni originální stolicí DYNOJET (http://www.angelracing.cz/moto/servis/mereni-dynojet ). Tam mi sdělili,že mi asi moc nepomůžou, protože každý KIT u karburátorového sání změní charakteristiku naladěného motoru v něčem k lepšímu a v některých režimech k horšímu, což může být právě jízda na stabilní otáčky. Dopuručili mi pohrát si s výškou jehly, vzhledem k popsaným problémům mi navrhli naopak jehlu ještě snížit o jeden zářez. Tuningová sada obsahuje tři trysky, 150,155 a 160. 155 je určena na standardní výfuky, 160 je pro laďáky,ale na co je ta 150ka o tom se nikde nepíše. Co tak zkusit tuhle trysku ? Prosím pokud máte někdo podobný problém, nebo znáte řešení jak z toho ven, dejte prosím vědět !! Jakmile provedu úpravy a odstraním problém, dám vědět. | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Problémy po tunningu So apríl 24, 2010 11:28 pm | |
| To mierne cukanie pri stabilnych otackach som tam mal aj ja, je to tu dade popisane, ta 150-ka tryska sluzi asi pre prevadzku motorky vo vysokych nadmorskych vyskach, nad 2000 m (na nahornych plosinach napriklad) precitaj si toto, hlavne pacientove prispevky na konci stranky: https://fmx650.slovakforum.net/forum-f6/topic-t28-30.htm | |
| | | Sponsored content
| Predmet: Re: Problémy po tunningu | |
| |
| | | | Problémy po tunningu | |
|
| Povolenie tohoto fóra: | Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
| |
| |
| |
|