FMX 650 FORUM ( Forum is closed )
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FMX 650 FORUM ( Forum is closed )

Forum is closed, forum je uz zamknute.
 
DomovHľadaťLatest imagesRegistráciaPrihlásenie

 

 Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)

Goto down 
+7
Pepa XR
Pacient
foxX
Salli
petr
keds
riki1
11 posters
Choď na stránku : Previous  1, 2, 3  Next
AutorSpráva
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePo september 08, 2008 7:15 pm

Odporucam K&N vzduchovy filter.
Návrat hore Goto down
Salli

Salli


Počet príspevkov : 32
Age : 36
Localisation : Oslavany
Registration date : 09.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeUt november 11, 2008 7:37 pm

teoreticky by to mohlo být zajímavé kdyby bylo:

KN FILTR pro více vzduchu, OTEVŘENÝ VÝFUK/Y pro menší odpor ve výfukovém ústrojí a snadnější vyprazdňování, DYNOJET KIT pro úpravu množství plnící směsi, zaslepené DODATEČNÉ SPALOVÁNÍ, které krade vzduch z airboxu, a když už sme se dostali na takové téma, jakou trysku, tak proč tam nenechat origo a vyloženě si s tím chvíli nehrát a prostě to naladit, pokud chce někdo maximum za málo peněz,myslím, že toto je návod... lol!

Samozřejmě každý rozumný člověk se dívá také na spotřebu,ale sou i tací, kteří chtějí JEZDIT a nestačí jim jen jezdit... Sad

Myslím, že nastavení uchycení jehly, správné zvolení trysky (má největších vliv na spotřebu a také charakter motorky), dále bych doporučil nebát se a přidat motce vzduch-určitě zaslepit nebo odklonit krádež vzduchu z ABX (AirBoXu) a možná mu i přidat jeden dva otvory(logicky umístěné aby bylo více vzduchu.

Myslím, že tímto experimentováním by se dalo dosáhnout opravdu zajímavých výkonových hodntot, pokud sem na nějakou úpravu zapoměl klidně dodejte( nazmiňoval sem se o jiných ventilech, vačce a pístech- příliš drahéé...)

Nebo na všechno prdíme a počkáme až bude k dostání ten affraid affraid 700ccm kit (55-60ps a 70Nm affraid je na FMX opravdu HUUUUKOOOOOOT..... lol!
Návrat hore Goto down
foxX

foxX


Počet príspevkov : 100
Localisation : Brno
Registration date : 26.09.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeSt november 12, 2008 11:05 pm

Hele když to máte takle upravený de to třeba líp na zadní???
Na dvojku????
Nebo v zatáčce dryftuje to líp, nebo (u FMX 650) spíš vůbec??
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeSt november 12, 2008 11:12 pm

foxx >

az taky prirastok vykonu a krutaku to nema, ale aj tak je to neporovnatelne s originalom, do kopca to ide jak dabel, ale iba ked je teplo, v takejto zime to vo vyzsich otackach kusok trha.

Uvidim co bude ked dam vacsiu rozetu, to uz bude poriadne delo myslim, ale zase budem musiet tocit do viac otacok asi .
Návrat hore Goto down
Salli

Salli


Počet príspevkov : 32
Age : 36
Localisation : Oslavany
Registration date : 09.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeŠt november 13, 2008 12:08 am

Když je chladněji a HLAVNĚ pneu sou ještě studené, vletíš do zatáčky,podřadíš při nájezdu a počátečním náklonu do zatáčky, tak ti zadní kolo ujede... není to nic extra,protože aby to bylo ono musela by se instalovat antohopingová spojka (výbava motardů, která je nechá šoulat správně zadní kolo do zatáčky a v ní,samozřejmě motardy mají i dostatek výkonu na brutální výjezd ze zatáčky a ten už u FMX bohužel postrádáme)

Myslím, že záleží hodně na šikovnosti a zručnosti řidiče ( nemluvím o věcech jako: odvaha, drzost a bezcitnost vlítnou do točky jak prase... :-)
Návrat hore Goto down
Salli

Salli


Počet príspevkov : 32
Age : 36
Localisation : Oslavany
Registration date : 09.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Instant pack D   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePo január 05, 2009 9:55 pm

Tak sem veřte nevěřte instaloval DYNOJET KIT ( stačil mi návod od Rikiho a trocha rady od dalších bikerů a krásného -2 stupňového dne sem se do toho pustil...)

Jelikož sem se už s karburátorem seznámil přii dřívější akci (odškrcení- původní výkon měla motka sundaný na 25 KW, což uznáte sami je málo, pro ty co chtějí zatáhnout za plyn a vystřelit jako z praku... Very Happy )

Vše sem dělal opatrně s ohledem na teplotu plastů,které křehnou přímo-úměrně s klesající teplotou. Karbec byl venku za necelých 25 min.

A frrr domů do tepla, otevřít PC s NÁZORNÝM, PŘEHLEDNÝM návodem od RIKIHO ( ideální postup a vše je plně postačující i pro instalaci od amatéra) Rikiho bych proto chtěl pochválit a sám nemám zapotřebí sem dávat popis postupu instalace, lépe bych to nezvládl...

Samotná instalace zabrala asi 20 minutek a jedná se o opravdu jednoduchou úpravu, kterou bych doporučil všem co chtějí motku trochu probudit
Cool


Hotovo a karbec jde z5 na své místo, Filtr KN už sem měl daný z dřívějška a přehlcením vzduchu motorka jela cukaně, dalo by se na to zvyknout,ale s porovnáním před a po DYNOJET KITU ( DK ) je to opravdu rozdíl a příjemný. Nechci někomu slibovat hory doly,ale když se lehce rozjedu, zavřu to a pak dám plnej motorka ihned reaguje a koukám do nebe. není třeba se posouvat na sedadle dozadu, stačí prostě přidat plyn a už jen ty rozjezdy z křižovatky, ikdyž je kolo ve vzduchu a vy je surově stlačíte k zemi tlakem do řidítek vypadá dosti příjemně...

na teplejší počasí plánuji zaslepit tu zlodějinu vzduchu z airboxu

Co dodat, Otevřete všichni výfuky, dejte KN a DK, zaslepit zlodejinu vzduchu, a pokud ani to nestačí, tak počkejte až bude k dostání 700 ccm kit pro fmx ( 55-60 ps a 70 Nm), já už na něj čekám a nemužu se už dočkat !!! lol!
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeUt január 06, 2009 8:28 pm

Salli > tak nech ti to jazdi cheers
Návrat hore Goto down
Salli

Salli


Počet príspevkov : 32
Age : 36
Localisation : Oslavany
Registration date : 09.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeUt január 06, 2009 10:47 pm

Riki > Díky Smile

A časem až bude přijatelnější teplota, tak se upraví to dodatečné spalování...
Návrat hore Goto down
Pacient

Pacient


Počet príspevkov : 30
Age : 35
Localisation : ČR - Vysočina
Registration date : 28.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePi apríl 03, 2009 10:57 pm

scratch Tak sem si objednal z motoeso dynojet kit(dk), dodání mělo trvat 4 týdny, tak sem zatim rozdělal fmxo, seřídil ventyly, vyměnil olej a čekal až mi příjde dk. Po necelých 3 týdnech mi to ale nedalo bounce, tak sem jim napsal za jak dlouho asi příjde, poslali mi omluvu, že dk jsou momentálně vyprodaný, takže mi žádnej nepříjde. tak ho musim sehnat jinde, zrovna ale když začlo bejt tak nádherně.... sunny nuda
Návrat hore Goto down
Pepa XR

Pepa XR


Počet príspevkov : 24
Age : 40
Localisation : Jevíčko okr.SY
Registration date : 02.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeSo apríl 04, 2009 8:51 pm

Návrat hore Goto down
Pacient

Pacient


Počet príspevkov : 30
Age : 35
Localisation : ČR - Vysočina
Registration date : 28.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePo apríl 06, 2009 10:19 pm

No když mi na motoeso napsali, že mi nepříjde, tak sem hned psal na dkracing, napsali mi že mají poslední na skladě, že mi ho pošlou, tak čekám, že mi snad po zítří příjde!! bounce
Návrat hore Goto down
Mimo

Mimo


Počet príspevkov : 39
Localisation : Trebišov
Registration date : 07.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeSt apríl 08, 2009 9:16 am

No, je to tak. Ja som tam volal včera a už nemali Mad .
Objednajú to až sa im nazbierajú objednávky. Vyzerá to na nejakých 6 týždňov. Chlapi, ak chcete tuniť, tak to čím skôr objednajte, nech môžme montovať.
Návrat hore Goto down
Pacient

Pacient


Počet príspevkov : 30
Age : 35
Localisation : ČR - Vysočina
Registration date : 28.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeSt apríl 08, 2009 9:17 pm

Tak dneska mi přišel DK, hned sem se do toho dal, ale podle času to poskládám až někdy o víkendu, nemůžu se dočkat bounce
Návrat hore Goto down
Pacient

Pacient


Počet príspevkov : 30
Age : 35
Localisation : ČR - Vysočina
Registration date : 28.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePi apríl 17, 2009 12:08 am

tak sem tam namontoval dynojet a musím říct, že mám smíšený pocity, od spodu je to živější, ve středních otáčkách taky, ale já často jezdím ve vyších otáčkách a tam už se tomu moc nechce, už se to nevytočí jako dřív. Jde mi spíš o to, že když jedu pomalu na vyšší kvalt a průdce přidám tak se to míní jakoby zahltit a pak to teprv vystřelí, to dřív nedělalo. scratch
mám tam 160 trisku, otevřený origo výfuky(úplně) K&N filtr a na sekundární střikování sem dal vlastní filtřík... píšete že i při 160 je to chudší směs, ale já jí mám furt moc bohatou, zdá se mi to divný....155 se mi zdá už moc malá, nerad bych podpálil ventili... Suspect
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePi apríl 17, 2009 5:53 am

Pacient > ja ked dam prec tlmitka z mojich otvorenych vyfukov, tak je to presne to, co pises (ale mam len 155-ku trysku). Vtedy ide od spodu este kusok lahsie, ale ked jej poriadne pridam, tak cuduj sa svete, nejde dobre (a huci jak hovado !!). Takze by som povedal, ze ten vyfukovy system potrebuje urcity odpor pri takejto konfiguracii.

Minule som chvilu jazdil aj bez tlmitiek, lebo to ma vtedy straasne cooool zvuk na volnobeh , ale potom ma to uz prestalo bavit, lebo pri predbiehani som sa nevedel dockat, kedy uz konecne predbehnem . Myslel som , ze je to len nejaky psychologicky efekt, ze sa mi to len zda a kvoli tomu obrovskemu rachotu z vyfukov sa hambim poriadne pridat, ale asi to nie je len ta psychologia, ked mas tie iste skusenosti.

Odporucam Ti dat 155-ku trysku a kusok pritlmit vyfuky. Zmes bude sice chudobnejsia, ale ventily sa tym myslim nepodpalia.

Potom sa uz objavuje len take mierne zavahanie vo vyzsich otackach (nie vzdy) , take mierne zakolisanie vykonu, ale staci poriadne pridat a ide to fajn.

Este nezabudaj, ze FMX ma podtlakovy karburator, takze plyn neovlada priamo supatko a ihlu ale iba skrtiacu klapku a az zvyseny podtlak cez membranu dviha supatko. Je to sice ekonomickejsie na spotrebu, ale ak chces razantnejsie zrychlenie tak potrebujes karburator s akceleracnou pumpickou napriklad ten MIKUNI. Ale potom to bude zrat aj 9 litrov.
Návrat hore Goto down
Pacient

Pacient


Počet príspevkov : 30
Age : 35
Localisation : ČR - Vysočina
Registration date : 28.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePi apríl 17, 2009 8:17 pm

Asi máš pravdu, přiškrtit výfuky by to asi chtělo, aby to nějáký odpor mělo, to mě nenapadlo, jak bude čas tak stím něco zkusim udělat. Díky za radu a hodně šťastnej kilometrů na tvým novým mazlíkovy, vypadá suprově!!! cheers
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeSo apríl 18, 2009 8:26 pm

Diki, tak potom napis ako si dopadol.
Návrat hore Goto down
Pacient

Pacient


Počet príspevkov : 30
Age : 35
Localisation : ČR - Vysočina
Registration date : 28.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeNe apríl 19, 2009 10:10 pm

Tak zatim sem zkusil všechny trisky co k tomu byli, se 160 se to dusilo benzínem, se 155 trochu ubylo střílení do výfuku, ale samotný průběh hlavně od středních a ve vysokých otáčkách špatný, a se 150 je celkový průbeh cukavý a do vyšších otáček už ani nejde, předjed auto v 80 byl docela velkej boj... ještě to chci zkusit něják naladit, protože zatim nemám čas ani nápad jak udělat nějákou vložku do výfuku.... ještě uvidim.... Shocked
Návrat hore Goto down
Pacient

Pacient


Počet príspevkov : 30
Age : 35
Localisation : ČR - Vysočina
Registration date : 28.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePo máj 04, 2009 7:46 pm

Tak už sem to naladil!! cheers Není to zas o tolik živější, jako píše skoro každej, ale změna určitě je, na dvojku polechtám dvojku a krásně se zvedá. celkově krouťák mám v jakým koli rozmezí ihned k použití a je ho tam už docela dost. Nakonec sem s výfukama nic nedělal, ladil jsem jen karburátor. Mám teda 160 trysku, jehlu jsem snížil úplně dolů, vypral KN filtr a směs sem ladil za jízdy až to jelo suprově, odhaduju že sem na nějáký dva a půl otáčky. je to super Twisted Evil
Návrat hore Goto down
riki1
Admin
riki1


Počet príspevkov : 512
Registration date : 25.05.2007

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePo máj 04, 2009 10:06 pm

Som rad , ze sa ti to podarilo sunny

Ja som prave menil olej a olejovy filter na mojej Hayabuse a to je poriadna pakaren davat dole tie kryty (kapotaz) , zlata FMX, tam bolo vsetko jednoduche scratch
Návrat hore Goto down
Pacient

Pacient


Počet príspevkov : 30
Age : 35
Localisation : ČR - Vysočina
Registration date : 28.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeUt máj 05, 2009 12:08 am

díky taky sem rád, že se mi to podařilo. To věřim, že to není jednoduchý, ale takovou krásku musí bejt radost "svlékat" Smile
Návrat hore Goto down
Mimo

Mimo


Počet príspevkov : 39
Localisation : Trebišov
Registration date : 07.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeNe máj 24, 2009 12:45 am

Tak už aj ja mám DynoJet a zrušil som aj dodatočné spaľovanie - vyrobil som si zaslepky. Dal som 155 trysku a ihlu som zarazil podľa návodu na druhom záreze. Výfuky mám originálne. Motorka ide určite plynulejšie. Trocha som sklamaný efektom, čakal som toho viac. Pomohlo by dvihnutie ihly?
Návrat hore Goto down
Salli

Salli


Počet príspevkov : 32
Age : 36
Localisation : Oslavany
Registration date : 09.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimeNe máj 24, 2009 2:19 pm

Čau nazdárek no já sem jehlu dal o zářez víš (tuším je tam 5 zářezů a dal sem to zatím jen o zářez víš než je psáno) hned když sem dynojet montoval a musím říct, že spokojenost. posunutí jehli o pozici víš bych možná i doporučil,ale je potřeba to někdy vyzkoušet a pak se uvidí co každému vyhiovuje nejvíc.

Mám otevřené laufy,ale kradení vzduchu (přídavné spalování) teprve zaslepovat budu...

Sem spokojený jak je moto odspodu živá a ihned reaguje na přidání plynu. Jinak jen tak pro zajímavost vážím 100Kg a i tak FMX semnou nemá žádné problémy se hbytě rozjet
Návrat hore Goto down
Pacient

Pacient


Počet príspevkov : 30
Age : 35
Localisation : ČR - Vysočina
Registration date : 28.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePo máj 25, 2009 12:11 am

Jehlou výkon nepřidáš, pouze změníš průběh motoru při přidávání plynu. Doporučuju změnit výfuky a dát KaN filtr. já tam mám 160 trysku a na šroubku na směs nemám 2 ale skoro 2,5 otáčky. Jezdil jsem a ubíral a přidával na směs šroubu až sem si to vyladil, aby to jelo co nejlíp. Na ten šroub se špatně dostává, ze začátku sem furt vyndával a zandával karbec ale nakonec stačí jen úzký dlouhý zrcátko a krátkej plochej šroubovák, to sem měl furt u sebe a po cestách sem to ladil....
Návrat hore Goto down
Mimo

Mimo


Počet príspevkov : 39
Localisation : Trebišov
Registration date : 07.09.2008

Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitimePo máj 25, 2009 10:36 pm

Dík za rady. Filter mám tiež vymenený. Výfuky sa mi ale nechce. Podľa mňa je to zbytočne veľká investícia. To už je asi naozaj lepšie vymeniť motorku za výkonnejšiu. rabbit
Návrat hore Goto down
Sponsored content





Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Empty
OdoslaťPredmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)   Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) - Stránka 2 Icon_minitime

Návrat hore Goto down
 
Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2)
Návrat hore 
Strana 2 z 3Choď na stránku : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» TUNING FMX650 od Honda HUNGARY.
» MOJ TUNING FMX
» VYFUKY tuning
» Lama Tuning

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
FMX 650 FORUM ( Forum is closed ) :: FMX650 :: TUNING FMX650-
Prejdi na: