| Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) | |
|
+7Pepa XR Pacient foxX Salli petr keds riki1 11 posters |
|
Autor | Správa |
---|
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Po september 08, 2008 7:15 pm | |
| Odporucam K&N vzduchovy filter. | |
|
| |
Salli
Počet príspevkov : 32 Age : 36 Localisation : Oslavany Registration date : 09.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ut november 11, 2008 7:37 pm | |
| teoreticky by to mohlo být zajímavé kdyby bylo: KN FILTR pro více vzduchu, OTEVŘENÝ VÝFUK/Y pro menší odpor ve výfukovém ústrojí a snadnější vyprazdňování, DYNOJET KIT pro úpravu množství plnící směsi, zaslepené DODATEČNÉ SPALOVÁNÍ, které krade vzduch z airboxu, a když už sme se dostali na takové téma, jakou trysku, tak proč tam nenechat origo a vyloženě si s tím chvíli nehrát a prostě to naladit, pokud chce někdo maximum za málo peněz,myslím, že toto je návod... Samozřejmě každý rozumný člověk se dívá také na spotřebu,ale sou i tací, kteří chtějí JEZDIT a nestačí jim jen jezdit... Myslím, že nastavení uchycení jehly, správné zvolení trysky (má největších vliv na spotřebu a také charakter motorky), dále bych doporučil nebát se a přidat motce vzduch-určitě zaslepit nebo odklonit krádež vzduchu z ABX (AirBoXu) a možná mu i přidat jeden dva otvory(logicky umístěné aby bylo více vzduchu. Myslím, že tímto experimentováním by se dalo dosáhnout opravdu zajímavých výkonových hodntot, pokud sem na nějakou úpravu zapoměl klidně dodejte( nazmiňoval sem se o jiných ventilech, vačce a pístech- příliš drahéé...) Nebo na všechno prdíme a počkáme až bude k dostání ten 700ccm kit (55-60ps a 70Nm je na FMX opravdu HUUUUKOOOOOOT..... | |
|
| |
foxX
Počet príspevkov : 100 Localisation : Brno Registration date : 26.09.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) St november 12, 2008 11:05 pm | |
| Hele když to máte takle upravený de to třeba líp na zadní??? Na dvojku???? Nebo v zatáčce dryftuje to líp, nebo (u FMX 650) spíš vůbec?? | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) St november 12, 2008 11:12 pm | |
| foxx >
az taky prirastok vykonu a krutaku to nema, ale aj tak je to neporovnatelne s originalom, do kopca to ide jak dabel, ale iba ked je teplo, v takejto zime to vo vyzsich otackach kusok trha.
Uvidim co bude ked dam vacsiu rozetu, to uz bude poriadne delo myslim, ale zase budem musiet tocit do viac otacok asi . | |
|
| |
Salli
Počet príspevkov : 32 Age : 36 Localisation : Oslavany Registration date : 09.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Št november 13, 2008 12:08 am | |
| Když je chladněji a HLAVNĚ pneu sou ještě studené, vletíš do zatáčky,podřadíš při nájezdu a počátečním náklonu do zatáčky, tak ti zadní kolo ujede... není to nic extra,protože aby to bylo ono musela by se instalovat antohopingová spojka (výbava motardů, která je nechá šoulat správně zadní kolo do zatáčky a v ní,samozřejmě motardy mají i dostatek výkonu na brutální výjezd ze zatáčky a ten už u FMX bohužel postrádáme)
Myslím, že záleží hodně na šikovnosti a zručnosti řidiče ( nemluvím o věcech jako: odvaha, drzost a bezcitnost vlítnou do točky jak prase... :-) | |
|
| |
Salli
Počet príspevkov : 32 Age : 36 Localisation : Oslavany Registration date : 09.09.2008
| Predmet: Instant pack D Po január 05, 2009 9:55 pm | |
| Tak sem veřte nevěřte instaloval DYNOJET KIT ( stačil mi návod od Rikiho a trocha rady od dalších bikerů a krásného -2 stupňového dne sem se do toho pustil...) Jelikož sem se už s karburátorem seznámil přii dřívější akci (odškrcení- původní výkon měla motka sundaný na 25 KW, což uznáte sami je málo, pro ty co chtějí zatáhnout za plyn a vystřelit jako z praku... ) Vše sem dělal opatrně s ohledem na teplotu plastů,které křehnou přímo-úměrně s klesající teplotou. Karbec byl venku za necelých 25 min. A frrr domů do tepla, otevřít PC s NÁZORNÝM, PŘEHLEDNÝM návodem od RIKIHO ( ideální postup a vše je plně postačující i pro instalaci od amatéra) Rikiho bych proto chtěl pochválit a sám nemám zapotřebí sem dávat popis postupu instalace, lépe bych to nezvládl... Samotná instalace zabrala asi 20 minutek a jedná se o opravdu jednoduchou úpravu, kterou bych doporučil všem co chtějí motku trochu probudit Hotovo a karbec jde z5 na své místo, Filtr KN už sem měl daný z dřívějška a přehlcením vzduchu motorka jela cukaně, dalo by se na to zvyknout,ale s porovnáním před a po DYNOJET KITU ( DK ) je to opravdu rozdíl a příjemný. Nechci někomu slibovat hory doly,ale když se lehce rozjedu, zavřu to a pak dám plnej motorka ihned reaguje a koukám do nebe. není třeba se posouvat na sedadle dozadu, stačí prostě přidat plyn a už jen ty rozjezdy z křižovatky, ikdyž je kolo ve vzduchu a vy je surově stlačíte k zemi tlakem do řidítek vypadá dosti příjemně... na teplejší počasí plánuji zaslepit tu zlodějinu vzduchu z airboxu Co dodat, Otevřete všichni výfuky, dejte KN a DK, zaslepit zlodejinu vzduchu, a pokud ani to nestačí, tak počkejte až bude k dostání 700 ccm kit pro fmx ( 55-60 ps a 70 Nm), já už na něj čekám a nemužu se už dočkat !!! | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ut január 06, 2009 8:28 pm | |
| Salli > tak nech ti to jazdi | |
|
| |
Salli
Počet príspevkov : 32 Age : 36 Localisation : Oslavany Registration date : 09.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ut január 06, 2009 10:47 pm | |
| Riki > Díky A časem až bude přijatelnější teplota, tak se upraví to dodatečné spalování... | |
|
| |
Pacient
Počet príspevkov : 30 Age : 35 Localisation : ČR - Vysočina Registration date : 28.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi apríl 03, 2009 10:57 pm | |
| | |
|
| |
Pepa XR
Počet príspevkov : 24 Age : 40 Localisation : Jevíčko okr.SY Registration date : 02.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) So apríl 04, 2009 8:51 pm | |
| | |
|
| |
Pacient
Počet príspevkov : 30 Age : 35 Localisation : ČR - Vysočina Registration date : 28.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Po apríl 06, 2009 10:19 pm | |
| No když mi na motoeso napsali, že mi nepříjde, tak sem hned psal na dkracing, napsali mi že mají poslední na skladě, že mi ho pošlou, tak čekám, že mi snad po zítří příjde!! | |
|
| |
Mimo
Počet príspevkov : 39 Localisation : Trebišov Registration date : 07.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) St apríl 08, 2009 9:16 am | |
| No, je to tak. Ja som tam volal včera a už nemali . Objednajú to až sa im nazbierajú objednávky. Vyzerá to na nejakých 6 týždňov. Chlapi, ak chcete tuniť, tak to čím skôr objednajte, nech môžme montovať. | |
|
| |
Pacient
Počet príspevkov : 30 Age : 35 Localisation : ČR - Vysočina Registration date : 28.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) St apríl 08, 2009 9:17 pm | |
| Tak dneska mi přišel DK, hned sem se do toho dal, ale podle času to poskládám až někdy o víkendu, nemůžu se dočkat | |
|
| |
Pacient
Počet príspevkov : 30 Age : 35 Localisation : ČR - Vysočina Registration date : 28.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi apríl 17, 2009 12:08 am | |
| tak sem tam namontoval dynojet a musím říct, že mám smíšený pocity, od spodu je to živější, ve středních otáčkách taky, ale já často jezdím ve vyších otáčkách a tam už se tomu moc nechce, už se to nevytočí jako dřív. Jde mi spíš o to, že když jedu pomalu na vyšší kvalt a průdce přidám tak se to míní jakoby zahltit a pak to teprv vystřelí, to dřív nedělalo. mám tam 160 trisku, otevřený origo výfuky(úplně) K&N filtr a na sekundární střikování sem dal vlastní filtřík... píšete že i při 160 je to chudší směs, ale já jí mám furt moc bohatou, zdá se mi to divný....155 se mi zdá už moc malá, nerad bych podpálil ventili... | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi apríl 17, 2009 5:53 am | |
| Pacient > ja ked dam prec tlmitka z mojich otvorenych vyfukov, tak je to presne to, co pises (ale mam len 155-ku trysku). Vtedy ide od spodu este kusok lahsie, ale ked jej poriadne pridam, tak cuduj sa svete, nejde dobre (a huci jak hovado !!). Takze by som povedal, ze ten vyfukovy system potrebuje urcity odpor pri takejto konfiguracii.
Minule som chvilu jazdil aj bez tlmitiek, lebo to ma vtedy straasne cooool zvuk na volnobeh , ale potom ma to uz prestalo bavit, lebo pri predbiehani som sa nevedel dockat, kedy uz konecne predbehnem . Myslel som , ze je to len nejaky psychologicky efekt, ze sa mi to len zda a kvoli tomu obrovskemu rachotu z vyfukov sa hambim poriadne pridat, ale asi to nie je len ta psychologia, ked mas tie iste skusenosti.
Odporucam Ti dat 155-ku trysku a kusok pritlmit vyfuky. Zmes bude sice chudobnejsia, ale ventily sa tym myslim nepodpalia.
Potom sa uz objavuje len take mierne zavahanie vo vyzsich otackach (nie vzdy) , take mierne zakolisanie vykonu, ale staci poriadne pridat a ide to fajn.
Este nezabudaj, ze FMX ma podtlakovy karburator, takze plyn neovlada priamo supatko a ihlu ale iba skrtiacu klapku a az zvyseny podtlak cez membranu dviha supatko. Je to sice ekonomickejsie na spotrebu, ale ak chces razantnejsie zrychlenie tak potrebujes karburator s akceleracnou pumpickou napriklad ten MIKUNI. Ale potom to bude zrat aj 9 litrov. | |
|
| |
Pacient
Počet príspevkov : 30 Age : 35 Localisation : ČR - Vysočina Registration date : 28.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Pi apríl 17, 2009 8:17 pm | |
| Asi máš pravdu, přiškrtit výfuky by to asi chtělo, aby to nějáký odpor mělo, to mě nenapadlo, jak bude čas tak stím něco zkusim udělat. Díky za radu a hodně šťastnej kilometrů na tvým novým mazlíkovy, vypadá suprově!!! | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) So apríl 18, 2009 8:26 pm | |
| Diki, tak potom napis ako si dopadol. | |
|
| |
Pacient
Počet príspevkov : 30 Age : 35 Localisation : ČR - Vysočina Registration date : 28.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ne apríl 19, 2009 10:10 pm | |
| Tak zatim sem zkusil všechny trisky co k tomu byli, se 160 se to dusilo benzínem, se 155 trochu ubylo střílení do výfuku, ale samotný průběh hlavně od středních a ve vysokých otáčkách špatný, a se 150 je celkový průbeh cukavý a do vyšších otáček už ani nejde, předjed auto v 80 byl docela velkej boj... ještě to chci zkusit něják naladit, protože zatim nemám čas ani nápad jak udělat nějákou vložku do výfuku.... ještě uvidim.... | |
|
| |
Pacient
Počet príspevkov : 30 Age : 35 Localisation : ČR - Vysočina Registration date : 28.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Po máj 04, 2009 7:46 pm | |
| Tak už sem to naladil!! Není to zas o tolik živější, jako píše skoro každej, ale změna určitě je, na dvojku polechtám dvojku a krásně se zvedá. celkově krouťák mám v jakým koli rozmezí ihned k použití a je ho tam už docela dost. Nakonec sem s výfukama nic nedělal, ladil jsem jen karburátor. Mám teda 160 trysku, jehlu jsem snížil úplně dolů, vypral KN filtr a směs sem ladil za jízdy až to jelo suprově, odhaduju že sem na nějáký dva a půl otáčky. je to super | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 512 Registration date : 25.05.2007
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Po máj 04, 2009 10:06 pm | |
| Som rad , ze sa ti to podarilo Ja som prave menil olej a olejovy filter na mojej Hayabuse a to je poriadna pakaren davat dole tie kryty (kapotaz) , zlata FMX, tam bolo vsetko jednoduche | |
|
| |
Pacient
Počet príspevkov : 30 Age : 35 Localisation : ČR - Vysočina Registration date : 28.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ut máj 05, 2009 12:08 am | |
| díky taky sem rád, že se mi to podařilo. To věřim, že to není jednoduchý, ale takovou krásku musí bejt radost "svlékat" | |
|
| |
Mimo
Počet príspevkov : 39 Localisation : Trebišov Registration date : 07.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ne máj 24, 2009 12:45 am | |
| Tak už aj ja mám DynoJet a zrušil som aj dodatočné spaľovanie - vyrobil som si zaslepky. Dal som 155 trysku a ihlu som zarazil podľa návodu na druhom záreze. Výfuky mám originálne. Motorka ide určite plynulejšie. Trocha som sklamaný efektom, čakal som toho viac. Pomohlo by dvihnutie ihly? | |
|
| |
Salli
Počet príspevkov : 32 Age : 36 Localisation : Oslavany Registration date : 09.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Ne máj 24, 2009 2:19 pm | |
| Čau nazdárek no já sem jehlu dal o zářez víš (tuším je tam 5 zářezů a dal sem to zatím jen o zářez víš než je psáno) hned když sem dynojet montoval a musím říct, že spokojenost. posunutí jehli o pozici víš bych možná i doporučil,ale je potřeba to někdy vyzkoušet a pak se uvidí co každému vyhiovuje nejvíc. Mám otevřené laufy,ale kradení vzduchu (přídavné spalování) teprve zaslepovat budu...
Sem spokojený jak je moto odspodu živá a ihned reaguje na přidání plynu. Jinak jen tak pro zajímavost vážím 100Kg a i tak FMX semnou nemá žádné problémy se hbytě rozjet | |
|
| |
Pacient
Počet príspevkov : 30 Age : 35 Localisation : ČR - Vysočina Registration date : 28.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Po máj 25, 2009 12:11 am | |
| Jehlou výkon nepřidáš, pouze změníš průběh motoru při přidávání plynu. Doporučuju změnit výfuky a dát KaN filtr. já tam mám 160 trysku a na šroubku na směs nemám 2 ale skoro 2,5 otáčky. Jezdil jsem a ubíral a přidával na směs šroubu až sem si to vyladil, aby to jelo co nejlíp. Na ten šroub se špatně dostává, ze začátku sem furt vyndával a zandával karbec ale nakonec stačí jen úzký dlouhý zrcátko a krátkej plochej šroubovák, to sem měl furt u sebe a po cestách sem to ladil.... | |
|
| |
Mimo
Počet príspevkov : 39 Localisation : Trebišov Registration date : 07.09.2008
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) Po máj 25, 2009 10:36 pm | |
| Dík za rady. Filter mám tiež vymenený. Výfuky sa mi ale nechce. Podľa mňa je to zbytočne veľká investícia. To už je asi naozaj lepšie vymeniť motorku za výkonnejšiu. | |
|
| |
Sponsored content
| Predmet: Re: Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) | |
| |
|
| |
| Moj tuning (K&N vzduchovy filter + Dynojet Stage 2) | |
|